sâmbătă, 15 mai 2010

Fasolea

Locuiam in Galati pe timpul ala,  anii 2000, dau telefon amicului meu Bobo: beeei, hai sa vezi ce apartament trasnet am realizat!
pauza: ha?
mai tu nu auzi? hai pe la mine sa vezi apartamentul pe care taman l-am renovat!
mmm, vin.
Plecam amandoi cu un microbuz, inghesuiala, vara, nimerim in spatele soferului.
Gafa fatala, ultima data cand sapunul trecuse prin "statia" soferului cred ca secolul avea decat un X in compozitie.
Drept urmare ne-am luptat vitejeste unul cu celalalt care sa ia primul o gura de aer curat de afara, geamul fiind langa mine urmaream tranzitia amicului meu catre verde...
Am ajuns, mnuuuhhhaaaa!Si-a golit plaminii, a mai tras de cateva ori aer curat de "SIDEX" si zice: hai ca mor, nu mai am nici macar par in nas!
Ajungem in sfarsit la "locul crimei" : uite aici asa, dincolo astfel s.a.m.d.
Hai sa-mi exercit calitatile de bucatar, execut in 3 ore si 48 de minute o afumatura cu fasole, daca il priveai pe amicul meu aveai surprize majore, ochii crapati( nu mancasem amandoi nimic de dimineata) un usor tremollo al mainii (usor explicabil avand in vedere aromele)...
Gata! hai sa mancam: buna?-buna
la atata foame:)))
pfff, suntem ghiftuiti, hai sa bem un spritz-hai
auzi? hai pe balcon, acolo avem si verdeatza de nu vedem blocul din fata. ok.
Savuram pe tacute spritzul, apoi el incepe sa-mi explice nus'ce trebi cu 'ternetu' cu hdd cu router de ma ametise deja (85% din ceea ce stiu despre comp'uri de la el stiu) cand la un moment dat ne ridicam sa-i arat eu ce smochin frumos erectasem din glod , peroram despre calitatile mele de smochinocultor cand ne-a fost atrasa privirea de un nene care cobora aleea dintre blocuri.
Aleea era la nivel, omu' cobora insa...a coborat, a coborat....pana s-a infipt cu tampla in bordura.
Ne-am uitat unul la altul : hai.
Jos balta de sange, omu' nostru se lovise binisor
Bobo ce facem cu asta?
Omu' isi revenise cat de cat si schita gesturi aproape omenesti!
Mai "nea", unde stai?-aaaccci, sstanga 2 pasi, prima scara!
Hai ma sa-l ducem acasa. hai
Cu greu, l-am dus in fata usii. Suna.
Iese "dansa" .
Dupa o privire atotcuprinzatoare conchide: 'reati ai dreacu de betivi ca nu va mai satura dumnezeu!
Si buf! Usa in nas. Mie si amicului.
Schimb de priviri: ...dracu ne-a pus......

Un comentariu:

  1. Super tare =)))).. la fel l am gasit si eu intr o noapte pe unul cazut inte 2 masini topit de beat . L am ajutat sa se ridice, addica mai mult eu l am ridicat ca el mai putea si l am dus dar nu pana la usa cum ai procedat tu cu amicul tau ci pana la lift . Pe mine m a ferit dumnezeu de eplicile sotiei =))))

    L.N.

    RăspundețiȘtergere