luni, 24 mai 2010

5 LEI

Plec acum 2 ani in concediu cu amicul meu  si sotia lui, a mea era oricum la promotie,asa ca hai, -hai
Ajungem cumva pe lacul Bicaz(acolo e valabila zicala aceea: daca nu-ti convine vremea, stai 5 minute)
Rezervasem eu cu mare pompa si spritz, 2 camere"special" pentru mine si "talposu".
Abia acum am realizat ca de fapt i se spune "talposu" degeaba, are decat 44 la picior!
Eu am piciorul cam la fel, mie mi se spune calache, dar banuiesc ca nu e din cauza piciorului...
Mdeam,  ne "instalam" pe vas, uitai sa va zic, eram cazati pe un vas, "Lebada" pre numele ei, frumos?frumos.
Intram in "incinta", ne obisnuim cu ...si incepe!
ZZZFRRRUM, PPRRRFBABANG!
Ploaie cu piatra in august, piatra cat oul de porumbel, pacat ca nu am apucat sa scoatem paharele de... indiferent!
Nu mai conta!Ideea era sa prinzi o piatra!
Am prins.
Una mica, deja eram looseri, in stanga noastra vreo 6 insi se cazneau sa coboare pietrele si apa care taman ce gasisera un loc in barca lor ce  se scufunda cu brio !!!
Erau cam multe, iar ei cam putini.
Am luat act, apoi am mers la somn.
El.
Eu am avut extraoptiuni, care includeau sonerie din 2 in 2 minute la telefon.
Baiat educat....ma trezeam, ridicam receptorul..., injuram, apoi incercam sa adorm.
Prietenul meu, la fel: a sunat o data telefonul, s-a prins ca vrea o jigodie sa-l faca sa nu doarma si a rupt firul din perete! De!
Diferente de educatie!
El somn, eu nu!
Buuuun...
Se face dimineata...
Aici e aici.
Abia acum am realizat -vorba lui HITLER-spatiul vital.
Pffff, la 105 kilograme nu sunt chiar balerin dar nici hipopotam!
Ma miscam intr-un spatiu de 4 metri patrati, din care 3,8 erau ocupati de pat.
Am incercat sa iau ceva din dreptul spatiului rezervat mie dar cand am vazut ca razui decat varul de pe perete cu burta am renuntat desi nodurile marinaresti din perete ma imbiau.
Plecam. Ajungem cumva dupa un periplu moldovenesc la mare.
Eu 1,92 metri si 105 kilograme, prietenul meu "talposu" 1,90 metri si 110 kilograme , la el dispuse altfel parca, la mine toate kilogramele se aduna in burta, la el se aduna in latimea umerilor.
Daca se ridica in dreptul tau e eclipsa clar!
Nevasta mea avea ceva probleme cu o ureche( mi-ai mancat sanatatea, de la fabrica de lapte mi se trage!-lucrasem amandoi la aceeasi fabrica, eu sef, ea laborant:))
La Eforie constatam ca ne trebuiesc ceva  hapuri-Vali, mergi si ia...nustiuce!
Merg.Primul contact cu Eforie.Lume multa, veselie-farmacie, liniste, o doamna cu copilul in brate-mrrr-hrrr,bzzzz: eu.
Mai baiete-
(in ideea mea de a o ajuta pe doamna)
Daca nu esti cuminte sa stii ca-ti mananc nasul!(si zambesc sigur de mine)
Ala mic: DIN PULA MAI!
Era racoare, liniste in farmacie, brusc farmacista a descoperit ca are ceva foarte important de gasit sub tejghea, toti adultii prezenti ne feream privirile....-paracetamol?-da-2 kile va rog!
A ramas vorba concediului!!!
Hai pe plaja-hai.
Nevasta mea, mai usor, lua antibiotice, ferea  urechea  beteaga...hai in apa.
Intram.Eu cu pigment mai pregnant si fara teama, ea ferindu-si urechea( mi-ai mancat sanatatea, de la fabrica de lapte mi se trage!)
Cum ne codeam (ea) sa intram in apa sare un tanar de vreo 20 de ani diiirect langa ea, diiirect cu jetul de apa rece pe urechea cu pricina!!!
Incep sa ma enervez usor: aaalo vezi si tu cum te imprastii!
Ca raspuns omul meu se apuca sa faca acelasi lucru!
Atunci cand racai un caine prin gard e posibil sa te muste asa-i?
Femeia mea ma simte: stai bland!
Mdeam.Stau.
Iesim din apa, se repeta scenariul.
Eu: mai ariciule, astampara-te ca te urechez! Si plec spre cearceaf cu nevasta aferenta.
eeeei.
Aici a fost. Incepe razvratitul meu sa urle cat il tineau bojocii: baaai tzarane, ai venit si tu la mare cu tzaranca si te dai mare la mine baaai?
Ajunsesem la mal.
Si cu nevasta si cu nervii.
Am plecat hotarat catre el (se refugiase in cercul lui de prieteni), erau 4 in cerc, toti cam la 20 si' de ani, ma duc la amicu' meu, aplic o palma corespunzatoare, ma intorc si dupa 7-8 metri aud in spate de la unul din cerc: asa ne trebuie...daca nu ne mai astamparam...
Ajung la cearceaf fierband...
Se trezeste si muntele meu de amic, se ridica, se intinde ( jumatate de plaja strangeau cearceafurile, era noapte deja in dreptul lui) si intreaba: ?
Eu sub presiune il mitraliez  urgent cu ce si cum si sa vezi si el si eu si atunci....
Omul meu se uita lung la mine:...pfff, ce dreak? 5 lei nu gaseai pe plaja asta????


mai zi ceva.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu