duminică, 17 iunie 2012

PA! TRON!!

Anii 91-92, furia pamantului retrocedat, plecam cu  5-6 oameni in "dacie"  cu sape, tarnacoape,  si alte obiceiuri populare...
Tata, (dumnezeu sa-l ierte) ma certa: mai baiete, rupi masina!


Eu: 'bar'nai, facem un borumb....
ce dreptate avea...
In acelasi timp incepe sa faca treptele magazinului.
Mama si eu(montat de ea, aveam 21 de ani , influentabil ce sa mai...) incepem sa-l tocam la cap, (asta-i mai trebuia!) : se poate asa ceva, noi nu suntem bisnitari, sa luam de colo sa vindem dincolo!
Se uita lung la mine, ofteaza si zice, mai, o sa fie vitrinele pline cu de toate si voi o sa stati cu nasu' lipit de geam-HA! noi?, (raspunsul meu si al mamei, noi? cu salariul de 6-7000 de lei?)


A murit. A murit zeul meu.


Acum, dupa 23 de ani ma uit la un monitor in fata caruia ma spovedesc...si dau dreptate lui.
Ai avut dreptate tata.




In sfarsit, voiam de fapt sa povestesc altceva...deschid primul magazin la 23 de ani , marfa multa, balamuc, coada...unul de la coada nervos ca nu mai ajungea sa cumpere ceea ce voia el zice: 'rrr'atzi ai dracului de privatizati!!".


Magazinul se numea "MICROMEGA".


Acum el are magazin alimentar si-mi cumpar in fiecare zi painea de la el, eu l-am inchis si l-am inchiriat....
Aveam  pe  atunci o vanzatoare mai fasneata(92-93), ma intalnesc in piatza cu ea , amandoi la coada la mezeluri proaspete, magazinul inchis, taman ce primeau marfa, patroana magazinului o vede prin vitrina si o invita: aaaaaa, doamna de la micromega! intrati, se poate?
Dau si eu sa intru: domlu' nu vedeti ca primim marfa?Ce dracu?


Mai zi ceva...

Un comentariu:

  1. Ma intreb de ce oare nu avem mintea de la varsta de 30-35 pe la 20-25. La 23 de ani m-am apucat sa refac o casa la tara la tata si nu mi-a ajuns 2 camere si un hol am extins-o la 3 camere, living, bucatarie, baie... la vremea aia aveam o gramada de prieteni si petrecerile se tineau lant si in capul meu era ca nu imi va ajunge spatiul ca sa venim cu totii si sa petrecem toata viata, dar... intre timp au aparut 2 copii la mine si la ei au aparut copii, petrecerile nu mai sunt abia ca ma ne prindem cateodata la o bere in curte si apropo iam zis lui tata eu o termin in 2 ani, el a zis ca daca o termin in 10 este bine am ajuns la 8 ani si la anul o termin, nu imi pare rau pentru ca eu am ridicat-o de jos pana sus dar daca pastram 2 camere si un hol poate, nu poate ci sigur ca achitam creditul la casa asa ca daca putem pune pe stic si sa descarcam in capul celorlalti experienta noastra, dar si asa pana nu te ustura nu te ungi...

    RăspundețiȘtergere