sâmbătă, 30 iunie 2012

Revelionu' neamuleee!

Asta era preocuparea principala pe timpul (dupa umila mea parere) abuziv impuscatului, unde faci revelionu' , ai facut rost de bilete la mare ( ce nebunie era cu biletele doaaamne, din motive de draci i-am luat cheia din usa biroului de pe interior unui sef de la B.T.T. si l-am incuiat pe dinlauntru fiindca eram deja 4 familii care aveau repartizat acelasi apartament in acelasi timp...aaasa, unde mergem sambata (vinerea lucram asa-i?) , pe cine ai la munte, unde ai facut cutremuru' si alte asemenea preocupari lucrative...
Booon, revelion 1998- mergi cu mine Cornele?/merg, se poa?
Revelionul a fost frumos, undeva la Galati, o padure surprinsa de gheata, anul acela nu a nins, ziceai ca suntem inconjurati de cioburi de diamante... asta pana cand pe la a doua stecla de zama de paduchi Cornel a scos pantofii din picioare si a inceput sa arunce cu ei dupa mine in semn de respect.
A doua zi dupa revelion cu ochii crapati de atatea diamante din cracile copacilor si urechile mototolite de atata wiskey am decis sa mergem in oras sa schimbam menu'ul.
Asa ca am purces degraba catre hanul cel mai mandru din targ ,recte restaurantul chinezesc ce afisa cu fala pe exterior doi pisoi sburliti trasi de coada ca sa miaune sau dupa parerea patronului, doi falnici dragoni.
Ne asezam la o masa din stabiliment eu prinzand din zbor privirea unei picolite careia-i fac semn tot din ochi sa vie iute.
I-mi face semn ca a receptionat semnalu' drept pentru care am adastat acolo fo' 35 de minute....
Vine ospatarul, nimic de zis, echipat in ton cu locanta, tunica cu aceeasi pisoi sburliti pe piept, cu castronu' regulamentar in cap...domlu'?
Intre timp noi ne spalasem pe dinti cu zama de paduchi adusa de la bar de fatuca ce o chemasem din ochi asa ca eu cel putin eram pus pe sotii.
Aaaa, eu as manca ceva mai usor asa dupa tot tambalaul asta, mmmm (mimat gandire) asa...niste paste, (abrupt) Lamborghini cu branza aveti?
Ochii mari, cauta disperat pe lista de menu si nu gaseste...pauza...aaa, asta nu e in menu!
Stiu, dar sunt sigur ca la un restaurant asa de distins ca al dumneavoastra aveti un "chef" care stie sa pregateasca minunea asta orientala.
Aaaa...da, ma duc sa-i spui.
........................
Dupa 45 de minute se intoarce disperat: am vorbit si cu bucataru' si cu sefu' si cu sefa', n-a auzit niciunul de felu' asta de mancare da' maine vine bucataru' alalalt si ala stie sigur!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu