sâmbătă, 30 iunie 2012

Nevasta 3.0

Imi plac femeile, recunosc, era mai grav daca imi placeau barbatii ( aici apare o problema, am cativa barbati pe care-i plac dar numai ca de la barbat la barbat, chit ca ne mai pupam cateodata) , asa ca am arat cu sarg pe ogorul patriei in cautarea celei cu care voi face schimb de proteze dentare la batranetze, in urma mea rasarind cateodata cate o pretendenta la proteza mea.
Prima data m-am casatorit din furie pe prietena cu care am fost timp de 7 ani ( stabilopod ce sa mai...),cu o tipa inalta aproape cat mine, simpatica, si imi dadea impresia de stabilitate (nesiguranta ma omoara) , si onorabilitate...asta pana cand a fugit cu nepotimi-o, f'inca-i place numele de famelie si ramane onboard.
A doua nevasta a fost o combinatie de babe, becherii stiu reteta: am o fata pentru tine...miere nu alta!
A fost un timp bine cu babele, nu ma mai chinuiam sa conving fetele, ele veneau la mine convinse gata!
A venit pe canalul babelor, cu pedigree cu tot ( si prima avea pedigree), combinatie exploziva, avocat cu visator. Avocat ea.
3.0
Cel mai greu, imi stia toate aventurile, o femeie critica dar corecta, pfff, asta imi trebuie mie?
M-a sunat intamplator de ziua mea si mi-a zis "la multi ani, sa fii sanatos si tu si inima aia ta mare".
M-a rupt. Eu sunt greu de rupt insa stiam cine zice.
Hmmm, a venit Craciunul, cel mai frumos Craciun din viata mea....
Am fost impreuna la gradinita (cred) , la scoala (sigur, insa nu se apropia de bagabonti ca mine) si culmea, am lucrat impreuna 12 ani la fabrica de lapte, ea fiind singurul om  in care aveam incredere sa-i las unitatea pe mana....eu cautam fuste scurte nu un om....
Am gasit omul, in sfarsit fir-ar.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu