sâmbătă, 26 iunie 2010

TACHE IANKE SI CADAR

Vecini si prieteni de vreo 35 de ani, eu, Fred si Talposu'...plecam cu mare pompa si spritz catre munte, ajungem la Busteni cu catzel cu purcel, borcane cu gem,zacusca si alte salamuri.
Zapada mare, gheatza in fata hotelului, Fred nu are de lucru si-mi "ia picioarele", recte cu bocancii lui de munte mi-a retezat contactu' cu planeta!
Pic cu mare profesionalism pe spate ,raman fara aer si contemplu calm cele doua borcane care planau direct care nasucul meu.
Le receptionez pe rand in freza, le contabilizez la facturi restante , ma ridic si intram in hotel.
Intre timp am reusit cu greu sa ne cazam , apoi era cat p'aci sa ne dea afara, muzica era la ea acasa cu bateria de masina luata cu talent, casetofon  si fire, boxe idem, vine receptioneru': sefu' va rog freemos, e lume  la tratament!
In hotel Fred se apuca de moralizat populatia, vezi doamne in fata lui un june pocnise pe "dansa" iar el s-a apucat sa-i faca morala.
Deja fata junelui se lungise, "dansa" casca...n-aveau ce face insa, nu sufli in fata unui tanc de 1,90 si 120 de kile.
Nu am vizualizat "operatiunea Morala" deja eram chiaun, ma lasasem de fumat de 3 luni (dadeam afara pe oricine fuma in preajma mea), am ajuns acolo, am facut plinul si pe la 1 noaptea satul de fumul altora: baiete-un marlboro te rog. Capac.
Am aprins si fumat prima tigara dupa 3 luni de abstinenta  si in 2 minute am fost miau!(combinat cu litrul de coniac si cei 5 litri de vin ingurgitate impreuna)
Aproximative erau aprecierile mele, aproximative erau si actiunile...hai la somn.:))
Oricum, eu nu las nimic neplatit (vezi borcanele de ieri!), a doua zi am iesit in zapada si Fred a incercat aceeasi schema cu picioarele, intre timp ma echipasem cu adidasi!
Drept pentru care am tzopait un pic in brate cu el si apoi am sarit ca un tigru(aveam pe atunci decat vreo 85 de kile), l-am ingropat in zapada, l-am imobilizat cu o mana, i-am prins genunchii intre ai mei si am inceput sa-i car cu cealalta mana zapada catre orice orificiu vedeam deschis, (nu va ganditi la prostii) oricum a avut noroc cu Talposu' care a supervizat scena si a intervenit cand Fredul meu pleca spre cer (ochi peste cap, buze vinete), recte a infipt mana in mine si m-a ridicat ca pe o jucarie stricata: gata mai, ajunge!
A doua mana a infipt-o in Fred,  l-a scuturat  de doua ori, atunci omu' meu a scuipat zapada din gura,urechi  si nas si a inceput sa revina la culoarea normala, nevestele stateau si uitau, credeau ca e o joaca!
Pe langa noi undeva la vreo 300 de metri trecea telecabina, o observa a mica a lu' Fred: tati iete o cabana pe sarma!!!
Ne intoarcem , priviti cu groaza de cei de la receptie inghesuim ceea ce a mai ramas inapoi in masini si plecam ,  apoi oprim pe drum, unul dintre noi(nu stiu care )  agita un bidon care mai avea 1 litru de vin pe fund, am facut 3 pasi pana la el (unul pe capota motorului, unul pe acoperis si ultimul pe porbagaj)  , l-am ras si l-am aruncat.
Nu l-au mai gasit.

Un comentariu: