duminică, 6 iunie 2010

1 aprilie

Mdeam, vine intai aprilie...si ce daca?
Mmmmm, ia stai un pic:)))
Lucram atunci cu un amic, stiam ca fusese dealer  al Romstal , intrase in niste clinciuri si ca sa poata iesi a facut (de fapt eu am facut) o compensare cu ei, in schimbul a ceea ce avea sa le dea ca datorie le-a furnizat o casa (de cultura dupa gustul meu) .
Vine 1 aprilie...
Bingoooo!!!!
Intru pe net, fur sigla Romstal, o aplic pe docomentu' meu, si incep sa-l compun: avand in vedere ca figurati in evidentele noastre cu sold debitor in suma de 822.345.233 lei (suma din burta), ne vedem obligati (stiam despre gaj, era vorba de o alta casa a lui,  sa executam garantia asupra casei din strada, numarul.
In concluzie: daca pana luni 3 aprilie (era vineri) ora 11 nu ne transmiteti copia ordinului de plata suntem nevoiti a aplica masurile de mai sus.
In josul paginii semnez ca fiind directorul economic al Romstal, aplic o semnatura si o stampila invartita in asa fel incat sa nu intelegi nimic si o trimit prin fax de la 100 de metri de sediu.
Stau 5 minute si plec sa stavilesc ruperea de nori...am avut dreptate, biroul era la etajul 2, la parter se auzea exact ca la etaj....bagami-as....si facele-as...si dregele-as...
Apar.
Congestionat, vinele de la gat umflate ( am sarit calul, putea sa-i stea inima!) in picioare si cu mainile pe birou urla ordin dupa ordin,  la contabilitate era ceva intre 4 iulie si moartea lui J.F.K. zburau hartiile prin aer si predomina atmosfera de inmormantare.
Apar.Explozie!-Baaai, astia sunt tampiti, acum o luna ai facut compensarea cu ei asa-i?!???(directorul comercial si cu cel economic stateau smirna in spatele meu cu bratele pline cu dosare)
-Da , eu am facut-o. (zic eu calm)
-Stiu ca tu ai facut-o , dar e vorba ca astia nu recunosc!!!
-N-ai inteles... ( Eu ti-am facut-o! Si subliniez.
...Pauza...il pot acuza de multe pe amicu' dar nu-i pot scoate din sarcina posesia de creier.
Se indreapta brusc precum o papusa mecanica si intinde mana: mi-ai tras-o nene!!!
Secretara intre noi se uita aiurita de la unul la altul...pana la urma???
-Pana la urma e intai aprilie si ce, nu-l cunosti pe asta?Am luat-o!
A mai trecut un an...intre timp un unchi al lui s-a certat cu nevasta si s-a refugiat la el la casa de la  tara, mosulica avea vreo 75 de ani si era senzatia serii cand intra tacticos in piscina imbracat cu chiloti cu maneca lunga:)))
Ajuns acolo s-a apucat de gospodarie, vrei nu vrei amicu' i-a pus la dispozitie o camera  si omu' s-a apucat ca la tara sa-si puna un rand de rosii, unul de castraveti, unul de ardei...
Amicu': bre! lasa-ma in doamne iarta-ma cu astea, ce dreak, nu ai ce manca?!!!
-Lasa Mirciulica tata sa vezi tu ce rosii ies de aici, te lingi pe deste' nu alta!!
Asta pana intr-o seara cand vine "Mirciulica" cu chef din oras, opreste la Metro si isi aduce aminte de gradina mosului.
Cumpara un kilogram de rosii, unul de castraveti, unul de ardei, ajunge la casa de la tara, il distrage pe tata-mare si in timpul asta unul din oamenii lui recolta in sens invers din randurile de rosii castraveti si ardei, recte aplica cu o sarma subtire o rosie ici, un catravete colea, un ardei dincolo... dupa caz.
Apare unul din ei din spate si face semn: !
Amicu' : auzi bre, ce-ai mai facut p'acolo prin spate? Se vede ceva in rosiile alea sau pun baietii sa le scoata?
-Aaaa, Mirciulica tata, stai sa vezi!
Pe masura ce se apropiau ochii batranului isi faceau loc incet incet cat p'aici sa iasa din orbite!!!!
Acum o ora nu avea nici un fruct acolo!!!
Amicu': bre da vad ca incepi sa produci!
-Ti-am zis eu Mirciulica tata...(cu juma de gura), apoi ajunge la prima planta, ia o rosie si exclama: ce dracu seminte de rosii a fost astea???? Ia uite, face si sarma!!!
...
Stiind acestea ajung de un alt 1 aprilie inaintea lui la birou, fierb vreo 10 minute si se aprinde becul, stiu!!!
Il sun:- Auzi, tu la ce ora ai plecat aseara de la birou?
-Pai am plecat devreme ca a trebuit sa ma intalnesc cu ...si cu...de ce??
-Ai vazut hartia de pe biroul tau? Cred ca a venit dupa ce ai plecat.
-Ce hartie?
-Pai o citatie!
-Citatie? De unde si cum?
-De la nevasta lu' unchi-to Marin, te-a dat in judecata ca i-ati mancat pensia 6 luni de zile!
...-F...(urlet)V-am zis eu!(urlet) Victoritooo!(urlet)(sora-sa) Bagam...si....(nu pot reproduce)
Vine la birou negru la fata, o convocase de urgenta si pe sora-sa (ea insistase mai mult sa-l primeasca acolo), arunca ziarele pe masa si incepe sa-si faca autocritica: -Eu sunt de vina!(urlet) Nu trebuia sa-l primesc!(urlet)Victorita m-a zapacit sa-l primim!(urlet)


-Ia stai putin (intervin) in ce data suntem azi?
Se uita aiurit pe calendar...Pffff, mi-ai tras-o iar asa-i??!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu