duminică, 25 aprilie 2010

pestele de sticla.

Aveam la un moment dat 3 masini in curte.
A lui tata, a mea din Ungaria(ca asa era moda) plus a mea aia noua , culoare Michael Jackson ( adica visina putreda) metalizat.
A lui tata era intoarsa cu matele afara ca sa o antifoneze un meserias, in curtea fabricii de lapte unde prestam cu sarguinta meseria de sef.
Vine un militian "in control" cu sacosa de rigoare: hmmm bre, nu vinzi masina asta?
(cea rasturnata)
-Ba da!
-Cat?
-Pai fara 6.000 nu o dau.( o masina ca aia facea pe putin 20.000 atunci)
-Mai stai aici?
-???
-Te mai gasesc intr-o ora?
-Da omule.
Vine peste o ora la mine in birou, varsa 6.000 de lei (foarte vechi) in fotoliul din fata si se intoarce radios la mine: ei?
-Ei?
-6.000 bre!
-Adica?
Aici trebuie sa recunosc ca el mi-a adus aminte ce s-a intamplat, l-am luat de mana, l-am dus langa masina si l-am intrebat: vezi prin parbriz?
-Da.
-Vezi ca pe volan am un manson?
-Mmda.
-Ei, mansonul nu-l vand decat cu masina!
-Nu conteaza bre! Cat vrei pe ea?
-Masina o dau cu 4.000 , mansonul cu 16.000.
 cam asta fost.
A trei-a zi o masina era la vopsit , cu una era plecata nevasta dupa marfa pentru magazin, ultima era imprumutata unui var, asa ca am plecat cu bicicleta la serviciu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu