vineri, 30 aprilie 2010

hai in armata ....

hai in armata
ioi ce bucurie!!!
strigam peste tot: hai liberareeeee!( desi inca nu fusesem incorporat)
asta pana cand mi-a zis in  soapta un vajnic beutor de bere: ai in p...a mea rabdare.
ce vrei, entuziasmul era de nestavilit:)
ajung la "recrutare", un coleg de clasa (Smel) se ridica usurel pe degetele de la picioare si "posteaza" obiectul pe masa...
asistenta care a avut privilegiul de a observa "utilajul" a intrat in criza si a inceput sa toace cu linia din dotare spatiul liber:))
in culise noi ne ocupam de Cicerone, un ditamai malacul (cat mine, ma rog) care avea chiloti cu manecute!!!
a sfarsit prin a intra in comisia de recrutare cu chilotii stil Hawai:))
a venit randul meu: hai-hai
un ciumpanzeu verde ma cantarea din ochi avand fisa mea in mana (* spusesem lui tata: unde ma da acolo ma duc!) -zice: mdeam tu, la garda nationala!
liliii costele! eu? la garda nationala? o onoare nu contest!
dar sa stau eu 8 ore drepti????
EEEEUUU???
Neaaaa- tata. i-auzi ce zic astia, garda lu'...
cuuum? baiatu' meu? stai ca dau telefon acu'!( si acum ma gandesc ce ar fi insemnat viata asta daca tata ar fi avut telefon mobil...)
aaajung pana la urma la Braila, cu valiza plina cu cascaval (rezervele familiei) si B.T. (rezervele mele)
acolo...eu....mic si neajutorat...pus sa imbrac o uniforma si niste bocanci (auzi, bocanci!!!), sunt trecut ca ajutor la blocul alimentar.
pffff, m-a luat dracu'....
5 dimineata...ce ora criminala...( acum ma trezesc in fiecare dimineata cel putin la ora aia:)) , enache hai la blocul alimentar-mdeam hai
haida-haida...am ajuns, intuneric, frig, aiurea totul, apare o figura placuta: hai'nauntru copii!
intru, fac trei pasi si ma'ntorc: o stii p'aia cu copiii?-ia zi-muhahahahaha! tu de azi inainte stai langa mine si spui bancuri.
asa a fost.:)))) Naum se chema toa' sergent...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu