sâmbătă, 7 aprilie 2018

LA DOUĂ CAPETE!

Minivacanța de Paște, la țară cel mic are poftă de înghețată, față de toate celelalte dăți cînd tot are poftă de înghețată...du-te și ia vreo 5.
Bineînțeles fiind primul zărit am fost primul servit!
Am apucat cu o mână un capăt al ambalajului și ...surpriză!
Înghețata cu vanilie comandată de mine a aterizat ferm pe beton...vezi doamne ambalajul era închis decât la un capăt!!!!!Model nou!!
Am contemplat câteva secunde consternat fleoșcăiala de la picioarele mele ca mai apoi să mi se urce instant sângele în cap.
Lucrând atâta amar de vreme în industria alimentară am realizat că piciu”  luase plasă cu înghețată rebut, recte lipită doar la un singur capăt!
Am făcut o criză de nerv( singurul)  constatând că sunt singurul revoltat din toată familia!!
La ultima escapadă la KFC au fost încântați cînd am reacționat la burgării semireci și cartofii prăjiți acum două zile, aici le era rușine că îi cunoaște vânzătoarea...
Iete d”aia ne merge prost, îmi e rușine să nu-i fie rușine...
Ei bine nu-i e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu