sâmbătă, 24 februarie 2018

Dragobetili!

Sfintili sărbători de sfăntul Valentin m-au prins ca de obicei cu 100 pe probleme pe cap, 300 de telefoane consecutive sau concomitente, hărtii de rezolvat acum, (dar acum!), programări de acțiuni viitoare care musai (dar musai!) ”trebe clocite din timp, colegi, furnizori sau subordonați care intră și ies din biroul meu cu deranjul de rigoare...și așa mai departe...
Tărziu după prânz mă dezmeticesc un pic și realizez că ”supremul” meu decolase cu ”dânsa” dumnealui să serbeze ziua lu” sântu Valerică ”.
Sună nevasta din dotare : ce faci dragă?
-Iete acu îmi detei seama unde dispăru ”supremu”!
-Unde? întreabă ea.
-Păi dacă nu cumva a avut altceva de rezolvat bănui că a dus-o pe doamnă la locantă.zic.
...remarc o pauză în convorbire...Alo?
-Păi mine măi bărbate...si tu??
-Eu? Ce dracului să caut eu cu ei????

Azi e sfântu” Dragobete”, nevasta zice: știi ce zi e azi?
-Ei da, nu ți-am adus aseară 3 buchete de pătrunjel??Ai?
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu