sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Un alt fel de a negocia

V-am impuiat capul cu amicul meu care asa si pe dincolo, cu motociclistii cu...
Mai nou amicul meu a descoperit ca-i place masajul rrrrrau!
Astfel ca in fiecare zi dupa orele 16.00 cheama la sediul firmei lui un maseur.
Maseur, nu maseuza , asa am fost si eu tentat sa intreb prima data insa mi-am adus aminte ca sotia lui lucreaza cu el in aceeasi firma asa ca maseuza iese din schema:)
Eeeei dragiii mosului, iata ca vine maseurul: sefu- merem?
-Merem, in timp ce coborau scarile urca cineva: dom'lu?...
Da. Eu. Stiti am si eu o oferta...
-hai cu mine.../hai?
Dom'lu se asaza confortabil pe masa de masaj si maseurul dai si dai si au! acolo  aaaaah, acolo la omoplat, mrrrrrhhhh, aaarrrrgh, ce ofeeheerta au! ma doare mai! ziceai ca ai?
-ofertantul incepe timid sa-i prezinte avantajele afacerii vizibil perturbat de faptul ca amicul meu era in boxeri si i se presta masaj...
se termina masajul, amicul meu trage boxerii catre subsuori iar omul care-i prezenta oferta-i zice: de fapt sotiile noastre se cunosc ceva mai bine...
??cum adica?
-pai sotia mea e diriginta fiului dumneavoastra....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu