sâmbătă, 19 ianuarie 2013

TATA

M-am ferit mereu de subiectul ăsta, tatăl meu a fost și este idolul meu, felul lui de a fi ( la înmormântarea lui s-a ținut un discurs de către directorii fabricii,  unde s-a spus că nu a fost un om, ci un tip, un tip de urmat.), de a se comporta în societate, ca un adevarat domn deși era venit de la țară, avea un bun simț extraordinar, te simțea de la o poștă când îl mințeai...
Eram tanâr, nu știam de unde si cu ce se manâncă, mulți au profitat de asta: dom'le ce prieten bun eram eu cu tata lu' matale...
Care țepe am luat pe tema asta...
Eram la birou la fabrica de lapte, aud o masină oprindu-se, mă scol din scaun să vad cine a venit, prin perdea il vad pe omu':  unde e copilu' asta?....
Aveam 21 de ani...
Apoi intr-o noapte sunt chemat de urgență la fabrică...
Am fugit ca un nebun (deși bausem in seara aia) la Ploiești cu el, întai am trecut pe la spitalul local...mi-au dat înca un om dupa mine, care habar nu avea pe ce lume traiește..., nici acum nu știu ce era cu el, de ce a mers după mine...
Am ajuns la "JUDEȚEAN" mitraliez medicul de gardă cu ce si cum  și medicul de gardă imi zice: a băut, acum sa se distreze....
Nu l-a impresionat, probabil ca daca veneam cu un câine lovit de masină începea sa plangă!!!!
Am încercat disperat sa-i ofer orice!
Tata nu mai e...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu