duminică, 30 aprilie 2017

Nașu!

De-a lungul istoriei mele matrimoniale am avut multe încurcături, unele dea dreptul stupide altele cu parfum de anii 1900  însă între ele de departe cea mai frumoasă întâmplare din zona mea de neveste a fost nașu.
Pardon, NAȘU”!
Am avut pe parcursul agitatei mele experiențe cu femeile, 3 (trei nași), adecătelea sunt la nevasta 3.0, ultima nevastă și ultimul naș reușind( cu greu) să mă așeze, să mă liniștească.
Veneam de la Bușteni cu viitoarea primă soție pe timpul abuziv împușcatului, când pe la ieșire din Comarnic observ că becul de la benzină începe să-mi facă discret cu ochiu” (adecătelea pe timpul ăla dacă nu aveai canistra sau rezervorul plin erai mâncat, benzina era raționalizată, aveai bonu” de 10 litri:) erai boier, nu-l aveai...) așa că intru în panică trag de volan brusc și intru către nașu”.
10-11 noaptea, numai bine de bătut la ușă...
Înimeresc taman în mijlocului unei dispute conjugale: ”de unde e brelocul ăsta cu zaruri?”...”păi să vezi că l-am primit la serviciu...”-Hop și eu! Știind că tata și nașu” erau prieteni am mers la el ață - dă-mi și mie 5 litri de benzină!...fix de benzina mea îi ardea lui la ora aia în timp ce nașa îl lua cu boldu”...
Se uită lung la mine, clipește de câteva ori din ochii ăia mari ai lui, își dă seama de unde să mă ia și i se luminează fața, în spatele lui apare o (atunci am văzut-o prima dată) domnișoară și întreabă: ce faci, nu poftești oamenii în casă?
NAȘA! M-am uitat de două ori, o păpușă chinezească în mărime naturală???
Hmmmm...o frumusețe, o blândețe, o....tigroaică presupun dacă o scoteai din fire:)
Nașu” folosește prilejul, calmează situația, îmi dă 10 litri de benzină și ajung cu bine acasă.
Asta i-a fost.N-a mai scăpat de mine, a fost și este cel mai iubit naș de mine, om echilibrat, nașa asemeni, cu finul însă....
Se trezește cu mine într-o după amiază, eu știind că la el în oraș e o reprezentanță Dacia că vin să iau o Dacia nouă.
Pănă aici toate bune.Zice : păi finule mergem acolo, ai banii la tine?
-Cum să am banii la mine? Nu ești tu nașu”?
-...măi baiete, ești întreg?
-Eu nu plec de aici fără mașină, am șofer după mine...bani nu am. Acum.
-Mdeam...(cine m-o fi pus...)
Ajungem acolo vorbește nașul cu ei și...plec cu mașina!
...
A venit Crăciunul.
A! Nu am brad! ”ai la nașu!
S-a închinat(a câta oară?) a luat toporașul și a mers cu mine în pădure deși era într-o poziție ce nu-i permitea așa ceva...

Nașu”...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu