duminică, 9 februarie 2014

Marea "defrișare"

Plec în armată, o instituție onorabila și onorantă pâna acum cîțiva ani, ( sau cateva zeci de ani...? ) ajung acolo ca puf, sau pufarin , sau ...mă rog , pifan.:)
La baia comună cred că era bine, nu am avut niciodată acces, mă uitam decât la ei printr-un gemuleț cum urlau atunci când comutam de la fierbinte la rece...eh, vremuri...
Însă la început am prins vreo 10-20 de băi comune, știi, aburi, bărbați dezbrăcați...câh!
La una din reuniunile astea intelectuale mă surprinde un camarad săpunindu-mă sub braț.
-Băăăă...tu....tu nu ai păr la supțiuori???
....pfuiii...ăăă,supțiuori? aaa, aici sub braț? știi, m-am bărbierit o dată când eram mic și de atunci nu a mai crescut!
-aha!
Când sa plec pe poarta unității bărbat liber fiind după 487 de zile petrecute între 40 de răcani (vreo 5 erau oameni inteligenți ) mă abordează camaradul: bei, ce dracului ai facutără că mie-mi crescu părul înapoi!!??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu