sâmbătă, 19 octombrie 2013

Tinta piept numarul 7



Cei dintre voi care ati facut armata probabil ati avut un episod la

'trageri' cand un dobitoc a intors arma catre front.
De asemenea tineti minte ca la una din trageri era prezenta tinta
piept numarul 7 unde trebuia sa tragi grupat 8-9 gloante pentru FB,
(foarte bine)
continui aici cu o gluma:
Un reporter merge intr-un sat si intreaba un bade: zi-mi si mie o
intamplare fericita din viata matale
-Pai acum 2 ani s-a pierdut in padure Maria, am facut o potera maaare
maare, am gasit-o si i-am tras-o... doamne ce ne-am distrat!
Reporterul: bre, nu pot scrie asa ceva la ziar, zi altceva!
--Pai acum 1 an s-a pierdut in padure Ioana, am facut o potera maaare
maare, am gasit-o si i-am tras-o... doamne ce ne-am distrat!
Reporterul: bre, n'auzi ca nu pot scrie asa ceva la ziar, zi altceva,
zi-mi o intamplare nefericita din viata matale!
-Nefericita ai?
-Da!
-Hmmm, acu' 2 saptamani ... m-am pierdut in padure...
Ca sa intelegeti de ce v-am dus pe la Ana si Caiafa va rog sa va
puneti in pielea mea, in ultimul timp ma simt ca tinta piept numarul 7
si ca acel bade din gluma: ma simt prins cu mainile la spate de un
par, din spate vine potera aia mare maare iar STATUL trage in mine cu
facturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu