miercuri, 6 martie 2013

La revedere prietene...

A trecut prea devreme la cele veşnice prietenul, colegul, vecinul, amicul nostru, "Neamţul"  ALFRED TECLES. 
Nu se poate întelege cât de grea este despartirea decât atunci când cel drag pleacă de lângă noi. Îl cauţi si nu-l gaseşti,  îl strigi şi nu te mai aude,  îl aştepti si nu mai vine.
 Ne ramâne doar amintirea şi un dor nestins în inimă!
….ai fost prietenul meu bun,  ne spuneam of-urile,…faceai orice pentru mine,  la fel si eu ( poate mai puţin...) ,…la necaz mi-ai fost aproape,  la fel si la bucurii… ai ştiut să imi ajungi la inimă….., despărţirea aceasta doare, …rămân doar amintirile ce mereu le voi avea proaspete în minte… 
Ai fost prea bun ,  prea sincer,  prea curat,…timid, ..simţit..., inteligent….,  de ce ai plecat bunule?
….nici macar nu am apucat sa ne luam rămas-bun…
….cu lacrimi in ochi si cu durere in suflet……Nu o sa te uit niciodata!!!!….DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu