vineri, 27 august 2010

Cum e neamtu' asa si pusca

Plec in concediu undeva la un amic ce avea o carciuma (asa il alint eu ) pe malul unui lac, restaurantul fiind plasat cumva catre sud iar cabana unde ne-am "accomodat" era cam la nord, asta ca sa va faceti o idee.
Vine la un moment dat politia locala , ziua 'namiaza mare cu pomu' de craciun aprins sus pe capota, toti mesenii din stabiliment incep sa-si suceasca involuntar gaturile urmarind pe "mos craciun" cum intra in curte cu surle si trambite.
Booon. Se da jos don' sef...de post dintr-o comuna alaturata, ros in obraji, gros la burta (de obraz am zis ceva?) si la grumaz si incepe sa se scuture: breeeeahhhh!
-Iar am muncit azi! Ptiu! un scuipat hotarat intre ochii unui caine al curtii curios si el sa vada personalitatea scoborata din harzob.
Cainele se uita la el relativ calm, prinde o musca imaginara pe care o zgaltaie cumplit, apoi se duce intr-un colt si se apuca sa...dar mai bine nu va spun.
Facem cunostinta(a murit saracul) si ma apuc de bancuri.
Booon, ne apucam de gratare...ba nu. Intai ne-am apucat cu  incrancenare de o stecla de zama de paduchi careia i-am demonstrat cu brio cine suntem noi trei.
Pe seara apar vreo 5 motorete...hai, motociclete(moarte sigura cu cobra dar mai sigura cu Mobra) , toti extraterestri...aaa, am uitat, erau anii 94-95, la noi mai rar asa ceva.
Coboara zeii de pe farfuriile sburatoare si ne abordeaza cu o intrebare prozaica: wurst?
-Ha??
-Spic inglish?
-Ha?
Amicul meu cu ochi de vultur observa ca unul din ospatarii lui incerca sa foloseasca limba gimnastica si zice:-gogule, tu le ai cu frangleza, intrebi tu ce vor?
-Se poa?
Aterizez cu greu langa extraterestrii mei si dupa 2 minute de parlamentari ne-am lamurit si m-am intors la masa: -Ei ?ce vor?
-Dupa umilele mele cunostinte de limba engleza si avand in vedere gesturile ample pe care le executa baietii am impresie ca muschiu' lor vrea carnati.
-Baiete!-carnati la nemti ce dracu' nu intelegeti nimic?
(confidential: nemti nu? aprob cu dintii agatati de pahar)
Amicul meu este vanator in timpul liber, drept urmare avea ditamai flinta taman sub patul meu.(din cabana lui)
Continuam cu restul de carnatzi de plescoi spritzuri grele , pe la gene e mos ene...-hai la somn.
Ne retragem cu greu la culcare, de fapt am fost extrasi de pe campul de lupta de catre neveste si haida haida...nu, acolo e magazia vali, mai la stanga, aaaaa aciuuuleaaaa??SFORRRRRRR/SFORRRRR
2 dimineata...BUM, BUM ,BUM! in usa : sefuuuu(disperat)
Iesim afara...nimeni.
-BUM, BUM ,BUM! in usa : sefuuuu!!!!
Iar nimeni, ne uitam unul la altul..hai inapoi.
-BUM, BUM ,BUM! in usa : sefuuuu!!!!!!!
Amicul iese in timp util si descopera ce si cum, nemtii nostrii imbracati impecabil in piele neagra cu casti de extraterestri alergau un angajat mai bucalat al stabilimentului care pana atunci statuse cu ei spritz, ca sa il reguleze.
Am iesit si eu nauc cu pusca in mana, caldura mare, dormeam in slip , pusca era in 3 bucati...fac socoteala: cu stanga dau intr-unul, cu dreapta la fel...
Catre dimineata s-au calmat, au achitat si au plecat.
Pe la 8 s-a trezit si seful de post, s-a intins, a sters ochii urdurosi, a salutat si a dat sa se urce in masina,  cainele il astepta rabdator langa portiera: hhharsst!!!!-aaaaau!!!!
Am simtit ca s-a facut dreptate.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu